1402-07-09 14:25
488
0
86711
دبیر شورای فضای مجازی گلستان:

ذائقه مخاطب در تولیدات فضای مجازی مورد توجه باشد

دبیر شورای فضای مجازی گلستان گفت: نگاه جدیدی به‌ نظام نوین جهانی داریم و باید به ذائقه مخاطب در تولیدات فضای مجازی توجه کنیم.

سیدپیام حسینی امروز در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج یک حرکت نو و شروع جدید برای نسل جوان است.

دبیر شورای فضای مجازی گلستان ادامه داد: نسل جوان می‌توانند پویایی داشته باشند و حرکتی نو به وجود بیاورد، در بازدید از این رویداد و دیدن افراد مستعد و خلاق بسیار خرسند شدم که چنین استعدادهایی وجود دارد، مسئولان باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

حسینی بیان کرد: اگر بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات حل می‌شود، بسیاری از استفاده‌های فضای مجازی روزبه‌روز افزایش‌یافته و نزدیک به 34 میلیون گیم‌نت دارند و از این بستر رقابتی می‌توانیم برای توسعه استان استفاده کنند.

وی افزود: صنعت برتر را کسانی می‌سازند که در فضای مجازی حرف برای گفتن دارند و باید در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی و ... به این فناوری و تولید محتوا توجه کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: نگاه جدیدی به‌نظام نوین جهانی داریم و باید به ذائقه مخاطب در تولیدات فضای مجازی توجه کنیم.

حسینی متذکر شد: احساس می‌کنم در حال حاضر یک جنگ نابرابر را در پیش رو داریم و باید حمایت‌های بیشتری از فعالان فضای مجازی رقم بخورد تا بتوانیم آن منشأ اثر لازم را داشته باشیم.

وی گفت: در بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی چندین میلیون دلار برای هر بازی هزینه می‌کنند و در قسمت نرم‌افزاری نیز اینگونه است و قطعاً این جوانان با استعدادی که مورد حمایت قرار گیرند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.